DHC45spm3_clipped
FPDHC45HI4
FPDRH41HD1
FPDRH41HD2
FPDRH41HD3
FPDRH41HI1
FISHER-PRICE INTELLIGENS ASZTALKA (KÉTNYELVŰ) - DRH41

FISHER-PRICE INTELLIGENS ASZTALKA (KÉTNYELVŰ)

Ha egy baba egyetlen asztalra gyűjthetné az összes kedvenc játékát… ez lenne az. A kétnyelvű intelligens asztalka telis-tele van felfedeznivaló játékokkal és külön kis világokkal. Irány az állatkert! Ahogy a kicsi megforgatja a hengert, állatos dalokat hallgathat. A gombok megnyomásával a formák világába utazhat, a nevüket angolul és magyarul is megismerheti. Elmegyünk a farmra? A pajta ajtajának nyitásával és csukásával az itt lakó állatokkal ismerkedhet meg, de ellátogathat a piacra is. A zongora billentyűi számokat, színeket, zöldségek és gyümölcsök neveit tanítják meg. Nem maradhat ki tanuló kutyus sem. Vele az ABC betűit és az ellentétpárokat ismerhetjük meg.

A játék olyan mint egy nagy terepasztal, tele érdekes, felfedezésre váró hellyel, gombbal, tekerővel, kapcsolóval és csúszkával. A középen található telefonnal pedig bármikor felhívhatjuk tanuló kutyust vagy kutyushugit, de felvillanthatunk egy új, felfedezésre váró játékot is. Ahogy a baba növekszik, az asztalra lábak kerülhetnek, így az ülő játék után állva is felfedezheti a sok-sok izgalmas helyet.

Minden baba más ütemben fejlődik és máshogy játszik. Az „intelligens fokozatok” technológia segítségével kiválaszthatod azt a szintet, ami az adott helyzetben leginkább megfelel csöppségednek. Más szintekre kapcsolva új élmények, kifejezések, hangok és dalok várják.

Intelligens fokozatok technológia
1. szint – Felfedezés. Az első szavak és hangok felébresztik a baba kíváncsiságát.
2. szint – Bátorítás. Kérdésekkel és egyszerű útmutatásokkal ösztönzi a babát.
3. szint – Utánzás. Fejleszti a fantáziát, bevezet a szerepjátékok világába.

Termékjellemzők

  • 4 vidám játékokkal teli világ: kutyus otthona, piac, állatkert és farm.
  • Ha megnyomjátok a telefon interaktív gombját vicces kifejezésekkel tehetitek színesebbé a szerepjátékokat.
  • 9 színes fény és több mint 120 dal, hang és kifejezés.
  • A 3 intelligens fokozat segítségével a játék a kicsivel együtt fejlődik.
  • Amikor a kicsi már szívesen játszik állva, az asztal lábakra állítható.
  • Segít az ellentétek, a betűk, a számok, a formák, a színek és az első angol szavak megtanításában.
  • A rengeteg érdekes játék – mint a szerepjátékos telefon, a tekerők, gombok és a nyitható-csukható ajtók – elfoglalja a kicsit.
  • Segít a finommotoros készségek fejlesztésében.
  • Interaktív fejlesztés és szerepjátékok kisgyerekek számára.